Om Trippple
Trippple er et flerfaglig byrå drevet av kreative mennesker med lidenskap for design og digitale løsninger. Våre tre kjerneområder er design, utvikling og rådgivning. Vi har base på Sørlandet, nærmere bestemt Farsund.
Trippple skiller seg ut fra mengden. Vi arbeider med ambisiøse kunder som etterspør godt håndverk og fremtidsrettede løsninger. Våre avtrykk skal tåle tidens tann og våre ideer skal ikke stå tilbake for noe.
Nettsider er vårt hovedprodukt. Vi kombinerer analyse, design og kode slik at vi leverer en fullstendig løsning på grunnlag av strategiske valg for din bedrift. Vi er opptatt av målbare resultater og jobber tett med kundene våre for å oppnå et resultat som de kan nyte godt av i fremtiden.
Trippple ble dannet av digital rådgiver Martin Morfjord og de digitale designerne Laura Andresen og Roger Henriksen. Alle har lang erfaring fra arbeid med en store merkevarer, både nasjonalt og internasjonalt. I tillegg har vi konsulenter som vi kan trekke inn i ulike prosjekter for å skape team som kan løse stooore oppgaver.
Trippple teamet
Martin Morfjord
Martin har bred erfaring som gründer og konseptutvikler. Han har i en årrekke jobbet med interaksjonslæring og vet hvordan design og læring går hånd i hånd. Som en optimal rådgiver behersker han prosjektstyring, utvikling, design og teknologi. Med andre ord: Martin er kunnskapsrik og kjenner løsninger hvermannsen ikke gjør.
Roger Henriksen
Bachelor i visuell kommunikasjon og en svært erfaren designer både for print og digitalt. Hans evne til å skape fengslende design spenner seg fra logoer og komplette visuelle profiler til funksjonelle og kreative nettsider. En dyp forståelse av både estetikk og funksjonalitet, blandet med kreativitet og strategisk tenkning, gjør ham til en ettertraktet designer for enhver bedrift som søker en distinkt og effektiv visuell identitet. Kodeferdigheter kombinert med erfaring fra mange ulike bransjer, gjør det ham i stand til å designe og rådgi for de aller fleste flater.
Petter Skar Aastad
Petter har jobbet med digital markedsføring siden 2014. Han er hands on i Google Ads, har god oversikt over SEO og SMM, og kommer med datadrevne anbefalinger for å øke andelen ønskede handlinger fra de besøkende på kundenes nettsider. Dette være seg salg, leads eller andre mål vi setter sammen med kunden. Kundene følger han opp månedlig for å sikre en positiv utvikling av deres markedsføringstiltak.
Sanja Maljkovic
Sanja er en profesjonell innen digital markedsføring med lidenskap for å holde seg oppdatert på de nyeste trendene i bransjen. Sanja er utdannet med bachelor i lingvistikk, master i lingvistikk og master i internasjonal bedriftsledelse. Hun er interessert i alle områder innen digital markedsføring og har erfaring med salg, innholdsproduksjon, SEO, Google Ads og prosjektledelse.
William Xavier Grüner
William er nyutdannet innen digital markedsføring, og har med sin store interesse for faget opparbeidet seg kunnskap innen SEO, annonsering i Google og sosiale medier, innholdsproduksjon, og CRM-systemet Hubspot. Markedsføringsfaget er i konstant utvikling, og det ønsker William også å være.
Julie Abrahamsen
Julie har jobbet med sosiale medier siden 2015 og har bygget en bred erfaring innen digital markedsføring og innholdsproduksjon. Hun hjelper kunder med innholdsproduksjon til sosiale medier, UGC Videoer til ads og grafisk innhold. Julie har stålkontroll på alle de ulike sosiale medier plattformene, og hjelper kunden med råd og veiledning til hvordan kunden bør bruke sosiale medier.
Øyvind Råmunddal
Øyvind har jobbet i bransjen siden 2009. Han er opptatt av å designe helhetlige løsninger som løser brukeroppgaver på best mulig måte, og som samtidig underbygger merkevaren.
Jon Audun Johnsen
Jon Audun leverer treffsikkert innhold som har en funksjon. Det skal påvirke leseren, engasjere og skape tillit, – og ikke minst prioriteres av søkemotorene.
Han har lang erfaring med SEO og retorikkarbeid for små og store virksomheter i inn- og utland, og en mastergrad i samfunnskommunikasjon.
Ann Kristin Bjørnestad
Ann Kristin har jobbet i mediebransjen i 15 år og har lang erfaring med grafisk produksjon. Hun har jobbet som grafisk leder og har hatt ansvar for det digitale uttrykk og utvikling.
Per-Kaare Holdal
Per-Kaare har lang erfaring fra offentlig forvaltning, både som administrativ leder og som IKT-sjef. Han har solid erfaring fra databransjen og startet karrieren som programmerer allerede i 1982 og ble datasjef i 1991. Han har de senere år vært leder for fellesavdelingen i Evenes kommune.
En styrke som Per-Kaare har er å effektivisere arbeidsprosesser ved hjelp av dataløsninger. Han har de senere år hatt fokus på digitale tjenester på web for å gjøre offentlige tjenester enklere og tilgjengelig for innbyggerne.
Har du et prosjekt du trenger hjelp til?
Forretningsidé
Trippple er et tverrfaglig byrå drevet av selvstendige konsulenter under samme merkevare. Vi leverer tjenester innen design, utvikling og rådgivning til ambisiøse kunder som etterspør fremtidsrettede løsninger.
Vår kjernekompetanse ligger i krysningspunktene mellom design, utvikling og rådgivning. Sammen med våre konsulenter og samarbeidspartnere strekker vi oss ut i flere retninger.
Vår visjon er å skape arbeidsplasser gjennom bruk av teknologi der lokale ideer gir globale muligheter.