Om Trippple
Trippple er et flerfaglig byrå drevet av kreative mennesker med lidenskap for design og digitale løsninger. Våre tre kjerneområder er design, utvikling og rådgivning. Vi har base på Sørlandet, nærmere bestemt Farsund.
Trippple skiller seg ut fra mengden. Vi arbeider med ambisiøse kunder som etterspør godt håndverk og fremtidsrettede løsninger. Våre avtrykk skal tåle tidens tann og våre ideer skal ikke stå tilbake for noe.
Nettsider er vårt hovedprodukt. Vi kombinerer analyse, design og kode slik at vi leverer en fullstendig løsning på grunnlag av strategiske valg for din bedrift. Vi er opptatt av målbare resultater og jobber tett med kundene våre for å oppnå et resultat som de kan nyte godt av i fremtiden.
Trippple ble dannet av digital rådgiver Martin Morfjord og de digitale designerne Laura Andresen og Roger Henriksen. Alle har lang erfaring fra arbeid med en store merkevarer, både nasjonalt og internasjonalt. I tillegg har vi konsulenter som vi kan trekke inn i ulike prosjekter for å skape team som kan løse stooore oppgaver.
Trippple teamet
Martin Morfjord
Martin har bred erfaring som gründer og konseptutvikler. Han har i en årrekke jobbet med interaksjonslæring og vet hvordan design og læring går hånd i hånd. Som en optimal rådgiver behersker han prosjektstyring, utvikling, design og teknologi. Med andre ord: Martin er kunnskapsrik og kjenner løsninger hvermannsen ikke gjør.
Laura la Cour Andresen
Lidenskapelig opptatt av velfungerende design og innovative digitale løsninger. Laura har planlagt og designet en rekke nettbutikker og har derfor godt innblikk i hva som fungerer om du skal selge på nett. Kodeferdigheter gjør henne til en effektiv og presis digital designer med god forståelse for prosessen fra idé til ferdig produkt.
Roger Henriksen
Roger er en svært erfaren designer både for print og digitalt. Kodeferdigheter kombinert med erfaring fra mange ulike bransjer, gjør det ham i stand til å designe og rådgi for de aller fleste flater. Som webdesigner søker han innovative og funksjonelle løsninger som er best for kunden.
Petter Skar Aastad
Petter har jobbet med digital markedsføring siden 2014. Han er hands on i Google Ads, har god oversikt over SEO og SMM, og kommer med datadrevne anbefalinger for å øke andelen ønskede handlinger fra de besøkende på kundenes nettsider. Dette være seg salg, leads eller andre mål vi setter sammen med kunden. Kundene følger han opp månedlig for å sikre en positiv utvikling av deres markedsføringstiltak.
William Xavier Grüner
William er nyutdannet innen digital markedsføring, og har med sin store interesse for faget opparbeidet seg kunnskap innen SEO, annonsering i Google og sosiale medier, innholdsproduksjon, og CRM-systemet Hubspot. Markedsføringsfaget er i konstant utvikling, og det ønsker William også å være.
Frederik Zimmer Wold
Frederik Zimmer har en stor lidenskap for formidling av budskap og kreativ skriving. Frederik er nyutdannet med bachelor i digital markedsføring, og har tre års erfaring med Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads og utforming av landingssider.
Tone Larsen
Tone hjelper kunder med å lage en helhetlig strategisk plan på digital markedsføring og bruker flere ulike kanaler for å nå ut med budskapet. Hun kan mye om det meste innen digital markedsføring, men spesialiserer seg på annonsering på sosiale medier. Hun er kvalitetsbevisst på det hun leverer og jobber tett med kundene for å oppnå et resultat som skaper økt synlighet og verdi.
Øyvind Råmunddal
Øyvind har jobbet i bransjen i 12 år. Han er opptatt av å designe helhetlige løsninger som løser brukeroppgaver på best mulig måte, og som samtidig underbygger merkevaren.
Jon Audun Johnsen
Jon Audun brenner for innhold som har en funksjon. Det skal påvirke leseren, engasjere og skape tillit, – og ikke minst prioriteres av søkemotorene.
Han har lang erfaring med SEO og retorikkarbeid for små og store virksomheter i inn- og utland, og en mastergrad i samfunnskommunikasjon.
Andrea Mosca
Andrea har spesialisert seg på responsiv web, SEO og optimalisering av nettsider. Han har jobbet som utvikler i over 15 år. Andrea har en helhetlig tilnærming til teknologi, og prøver å forene ulike designproblemer og behov for å tilby skreddersydde løsninger til kundenes forespørsler. Han flyttet fra Italia til Norge i 2019, og har jobbet med forskjellige norske selskaper, og alltid ønsket å levere kvalitet med en kreativ tilnærming.
Ann Kristin Bjørnestad
Ann Kristin har jobbet i mediebransjen i 15 år og har lang erfaring med grafisk produksjon. Hun har jobbet som grafisk leder og har hatt ansvar for det digitale uttrykk og utvikling.
Per-Kaare Holdal
Per-Kaare har lang erfaring fra offentlig forvaltning, både som administrativ leder og som IKT-sjef. Han har solid erfaring fra databransjen og startet karrieren som programmerer allerede i 1982 og ble datasjef i 1991. Han har de senere år vært leder for fellesavdelingen i Evenes kommune.
En styrke som Per-Kaare har er å effektivisere arbeidsprosesser ved hjelp av dataløsninger. Han har de senere år hatt fokus på digitale tjenester på web for å gjøre offentlige tjenester enklere og tilgjengelig for innbyggerne.
Har du et prosjekt du trenger hjelp til?
Forretningsidé
Trippple er et tverrfaglig byrå drevet av selvstendige konsulenter under samme merkevare. Vi leverer tjenester innen design, utvikling og rådgivning til ambisiøse kunder som etterspør fremtidsrettede løsninger.
Vår kjernekompetanse ligger i krysningspunktene mellom design, utvikling og rådgivning. Sammen med våre konsulenter og samarbeidspartnere strekker vi oss ut i flere retninger.
Vår visjon er å skape arbeidsplasser gjennom bruk av teknologi der lokale ideer gir globale muligheter.